מבוא
האינטרנט מהווה כיום את המאגר הגדול ביותר לחופש המידע עבור כלל המשתמשים ומשתמשים בעלי מוגבלויות בפרט. ככזה, אנו שמים חשיבות רבה במתן אפשרות שווה לאנשים עם מוגבלות לשימוש במידע המוצג באתר ולאפשר חווית גלישה טובה יותר.

 

אנו שואפים להבטיח כי השירותים הדיגיטליים יהיו נגישים לאנשים עם מוגבלויות ועל כן הושקעו משאבים רבים להקל את השימוש באתר עבור אנשים עם מוגבלויות, ככל האפשר, מתוך אמונה כי לכל אדם מגיעה הזכות לחיות בשוויון, כבוד, נוחות ועצמאות.

 

שימוש בתוכנה נגישות אתרים -"נגיש בקליק" אתר זה מופעל על ידי תוכנת "נגיש בקליק" – תוכנת הנגשת אתרים. תוכנה הנגישות מאפשרת לאתר לעמוד בתקינה 2.0 WCAG ברמה AA. התוכנה כפופה למגבלות ולתנאי השימוש של היצרן. אחריות השימוש והיישום באתר חלה על בעלי האתר ו/או מי מטעמו לרבות התוכן המוצג באתר בכפוף למגבלות ולתנאי השימוש בתוכנה.

 

כיצד עובדת ההנגשה באתר?
באתר מוצב תפריט הנגשה. לחיצה על התפריט מאפשרת פתיחת כפתורי ההנגשה. לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף.

הגלישה במצב נגישות מומלצת בדפדפן הנפוץ בקרב הגולשים גוגל כרום, בדפדפנים אחרים יתכנו בעיות תאימות עקב אי תאימות הדפדפנים עצמם לתקן.

 

מה בתפריט?

  • מתן אפשרות לניווט ע"י מקלדת - רכיב נגישות מלא.
  • התאמת האתר עבור טכנולוגיות מסייעות NVDA - רכיב נגישות מלא.
  • עצירת אלמנטים נעים וחסימת הבהובים - רכיב נגישות מלא.
  • הגדלת פונט האתר ל-4 גדלים שונים.
  • שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע כהה.
  • שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע בהיר.
  • התאמת האתר לעיוורי צבעים.
  • שינוי הפונט לקריא יותר.
  • הגדלת הסמן ושינוי צבעו לשחור או לבן.
  •  הגדלת התצוגה לכ-200%.
  • הדגשת קישורים באתר.
  • הדגשת כותרות באתר.
  • הצגת תיאור אלטרנטיבי לתמונות.
  • הצהרת נגישות
  • שליחת משוב נגישות

הבהרה
חרף מאמצנו לאפשר גלישה באתר נגיש עבור כל דפי האתר, יתכן ויתגלו דפים באתר שטרם הונגשו, או שטרם נמצא הפתרון הטכנולוגי המתאים. אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר, ככל האפשר, וזאת מתוך אמונה ומחויבות מוסרית לאפשר שימוש באתר לכלל האוכלוסייה לרבות אנשים עם מוגבלויות.

 

רכזת נגישות: אילנית זאבי
מייל: [email protected]
פקס: 09-7931801

חברת מגנוליה פועלת ומקדמת את נושא הנגישות בליווי עמותת נגישות ישראל. אנו רואים בלקוחות עם מוגבלות לקוחות שווי זכויות, הזכאים ליהנות מנגישות מלאה לנכסי ושרותי הארגון. אנו פועלים עפ"י המוגדר בחקיקת הנגישות כאשר בהתאם להוראות החוק מונגשים סניפי הרשת בהדרגה, כמוגדר בתקנות הנגישות. נושאים בתחום נגישות השירות מבוצעים בלוח זמנים המוגדר בתקנות נגישות לשירות. חלק זה באתר מטרתו ליידע אותך כיצד ניתן ליהנות מהסדרי הנגישות של החברה. מטרתנו לאפשר לכל לקוח עם או בלי מוגבלות שירות שוויוני ונגיש.

בהתאם לחוק ביטול עסקה ברוכלות ועסקת מכר מרחוק על ידי צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש (תיקון מס' 47) תשע"ו-2016:

בעסקת מכר מרחוק שנערכה עם צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, רשאי הצרכן לבטל את העסקה בתוך ארבעה חודשים מיום עשיית העסקה, מיום קבלת הנכס או מיום קבלת המסמך המכיל את הפרטים האמורים בסעיף 14ג(ב), לפי העניין, לפי המאוחר, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין העוסק לצרכן, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית.

החברה תהא רשאית לבקש הצגת העתק תעודה מתאימה המעידה כי הצרכן הינו אדם עם מוגבלות. האמור לעיל יחול אף לגבי "אזרח וותיק" ו/או "עולה חדש", כהגדרתם בחוק".

במידה ויש לך שאלות, הצעות שיפור נשמח לקבל את פנייתך ולסייע.

 

הדרכות שירות לעובדים
צוותי הניהול והמכירות בחנויות עוברים הדרכות כיצד לספק שירות לקוחות נגיש ורגיש.

נגישות חנויות
להסדרי נגישות בסניפי הרשת, לחצו כאן

עזרים
בכלל חנויות הרשת קיימת לולאת השראה בצמוד לקופת החנות ולקוחות עם מוגבלות בשמיעה יכולים להיעזר בטכנולוגיות מסיעות לשיפור השירות הנגיש.

הנגשת המוקד
המוקד הטלפוני הונגש באופן הבא- ההקלטות הינן ללא מוזיקת רקע, בקצב איטי ובשפה פשוטה

נגישות אתר האינטרנט
אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים .

דרכי יצירת קשר
נשמח לקבל פניות לקבלת מידע ו/או הצעות שיפור, על מנת לשפר את השירות ללקוח באמצעות מייל, טלפון או SMS פניה לשירות הלקוחות https://www.magnolia.co.il/contact

לפניות בנושא נגישות יש לפנות לרכזת הנגישות בחברה: אילנית זאבי, טל: 09-7931800, פקס: 09-7931801 דוא"ל [email protected]