הזמנות ותשלומים

האחריות של מגנוליה

התכשיטים שלנו מיוצרים מהמתכות האיכותיות ביותר, המבטיחות את איכות התכשיטים. בין המתכות בהן אנו משתמשים תמצאו: כסף 925, ציפוי זהב, זהב 14K, פלדת אל חלד ומתכות שונות נוספות.

מגנוליה נותנת אחריות לשנה על כל התכשיטים למעט פרטי O וחפצים.

שעונים - אחריות יבואן רשמי, 3 שנים.

כיצד אבחר את המידה הנכונה שלי ?

המידה הסטנדרטית של רוב הטבעות שלנו היא מידה 7 (ארה”ב) | מידה 55 (אירופה) אך המידה הסטנדרטית נתונה לשינוי בהתאם למלאי של כל דגם.

לא יודעים מה המידה שלכם? הדפיסו את מדריך המידות שלנו. קחו טבעת שכבר יש לכם והתאימו אותה למעגלים שבמדריך, כאשר הגבול הפנימי של הטבעת מתאים לגבול החיצוני של אחד המעגלים שלמטה, מצאתם את מידת הטבעת הנכונה

אורך רוב השרשראות שלנו הוא 45 ס”מ.

אורך רוב הצמידים שלנו הוא 18 ס”מ.

העגילים שלנו מגיעים במידה אחת בלבד.

 

מהי הזמנה מיוחדת?

הזמנה מיוחדת היא הזמנה של תכשיט בהתאמה אישית המיוצר במיוחד עבורך: מידה שונה מהסטנדרט, מוצר עם חריטה, שרשרת שם וכו', התכשיטים יכולים להיות טבעות, צמידים, שרשראות ותכשיטים בעיצוב אישי.

בכל עמוד מוצר המידה הסטנדרטית מודגשת ומצוין עליה "סטנדרט".

לתשומת ליבכם, תכשיטי זהב 14K ושעונים נחשבים גם הם להזמנה מיוחדת ועל כן זמן המשלוח שלהם בהתאם.

 

כיצד אדע שהזמנתי התקבלה?

בסיום תהליך הקניה יישלח מייל עם אישור על ביצוע ההזמנה ומספר הזמנה. 

 

לא קיבלתי אישור על ההזמנה שלי, מה לעשות?

בידקו בתיקיית דואר "ספאם" במידה ולא נמצא פנו אל שירות הלקוחות שלנו:

במייל [email protected] או שלחו לנו הודעה דרך WhatsApp במספר: 055-9457291 ונחזור אליכם תוך יום עסקים בימים א׳-ה׳, בין השעות 8:00 עד 15:30.

 

כיצד בודקים את מצב ההזמנה?

לאחר התחברות לחשבון שלכם באמצעות מייל וסיסמא (מצד שמאל למעלה) יש להקליק על "החשבון שלי״ ולבחור ב״ההזמנות שלי״.

  • סטטוס ״נקלט במערכת״ = הזמנתכם התקבלה בהצלחה וממתינה להיארז במחסנים שלנו.
  • סטטוס ״הושלם״ = הליך ההזמנה והאריזה הושלם והחבילה יצאה מאיתנו ע"י חברת השליחויות, בהתאם לשיטת המשלוח שבחרתם.
  • סטטוס "ההזמנה שלך מחכה לך בסניף" = החבילה שלכם יצאה מאיתנו ומחכה לך בסניף, בהתאם לשיטת המשלוח שבחרתם.

אם בחרתם באופציה "שליח עד הבית", חברת השילוח תתאם אתכם טלפונית את מסירת ההזמנה.

אם בחרתם באופציה "איסוף עצמי מסניף", ההזמנה שלכם תהיה מוכנה בסניף מגנוליה שבחרתם, ואנחנו נודיע לכם ברגע שהיא מוכנה בטלפון או במייל.

אין לכם חשבון? ניתן לברר את סטטוס ההזמנה דרך WHATSAPP: 055-9457291

 

האם אפשר לשנות את ההזמנה שלי?

במידה וההזמנה עוד לא יצאה מהמחסנים שלנו תוכלו לבצע שינוי דרך שירות הלקוחות: במייל  [email protected] או שלחו לנו הודעה דרך WhatsApp במספר: 055-9457291 ונחזור אליכם תוך תוך יום עסקים בימים א׳-ה׳, בין השעות 8:00 עד 15:30.

 

האם אפשר לבטל את ההזמנה שלי?

לביטול הזמנה יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות: במייל  [email protected] או שלחו לנו הודעה דרך WhatsApp במספר: 055-9457291 ונחזור אליכם תוך יום עסקים בימים א׳-ה׳, בין השעות 8:00 עד 15:30.

 

 

האם ניתן להזמין תכשיטים אל מחוץ לישראל?

כרגע אין אפשרות לשלוח תכשיטים אל מחוץ לשטחי המדינה. אם אתם גרים באיזור שהגישה אליו מוגבלת מסיבות בטחוניות, חברת השילוח תתאם אתכם מקום איסוף סמוך ומקובל, בתיאום מראש. כמובן שניתן להזמין איסוף בסניף שקרוב אליכם.

 

באילו אמצעי תשלום ניתן לשלם באתר?

ניתן לשלם בכל כרטיסי האשראי למעט כרטיסי אשראי של אמריקן אקספרס, באמצעות חשבון PayPal ודרך אפליצקיית Bit.
ניתן לערוך עסקאות בתשלומים.
שימו לב כי הבנק או חברת האשראי קובעים את עמלת ההמרה לכרטיסים זרים, ועלולים לגבות עמלות נוספות. אנא צרו קשר עם חברת האשראי או הבנק שלכם לפרטים נוספים.

 

האם הרכישות באתר מאובטחות?

מגנוליה גאה להציע ללקוחותיה חווית קנייה מאובטחת לחלוטין. האתר שלנו מאובטח באמצעות VeriSign, כלומר כל הנתונים החסויים שאתם מוסרים במהלך הרכישה מוצפנים בפרוטוקול SSL, שהוא כיום סטנדרט האבטחה לסחר אלקטרוני. באופן דומה, עסקאות PayPal הן מאובטחות לחלוטין. בנוסף, אתר מגנוליה משתמש בסרטיפיקט Comodo SSL כדי לאבטח עסקאות אונליין עבורכם.

מטעמי אבטחה, מגנוליה אינה שומרת את המידע הרגיש של לקוחותיה.

 

האם פרטי כרטיס האשראי שלי נשמרים במערכת?

לא. מטעמי אבטחה, מגנוליה אינה שומרת את המידע הרגיש של לקוחותיה.

 

למה אתם צריכים לדעת את קוד האבטחה שבגב כרטיס האשראי?

מדיניות חברות האשראי דורשת שנתון זה יימסר ברכישות אונליין. זהו עוד פרט שעוזר לוודא שמבצע הקניה הוא המחזיק בכרטיס האשראי.