הזמנות ותשלומים

האחריות של מגנוליה

התכשיטים שלנו מיוצרים מהמתכות האיכותיות ביותר, המבטיחות את איכות התכשיטים.

בין המתכות בהן אנו משתמשים תמצאו: כסף 925, ציפוי זהב, זהב 14K, פלדת אל חלד ומתכות שונות נוספות.

מגנוליה נותנת אחריות לשנה על כל התכשיטים למעט פרטי O וחפצים.

שעונים - אחריות יבואן רשמי, 3 שנים.


כיצד אבחר את המידה הנכונה שלי ?

המידה הסטנדרטית של רוב הטבעות שלנו היא מידה 7 (ארה”ב) | מידה 55 (אירופה)

אורך רוב השרשראות שלנו הוא 45 ס”מ.

אורך רוב הצמידים שלנו הוא 18 ס”מ.

העגילים שלנו מגיעים במידה אחת בלבד.

 

המידה הסטנדרטית נתונה לשינוי בהתאם למלאי של כל דגם.

לא יודעים מה המידה שלכם? היכנסו למדריך המידות שלנו.


מהי הזמנה מיוחדת?

הזמנה מיוחדת היא הזמנה של תכשיט בהתאמה אישית המיוצר במיוחד עבורך: מידה שונה מהסטנדרט,

מוצר עם חריטה, שרשרת שם וכו', התכשיטים יכולים להיות טבעות, צמידים, שרשראות ותכשיטים בעיצוב אישי.

בכל עמוד מוצר המידה הסטנדרטית מודגשת ומצוין עליה "סטנדרט".

לתשומת ליבכם, תכשיטי זהב 14K ושעונים נחשבים גם הם להזמנה מיוחדת ועל כן זמן המשלוח שלהם בהתאם.


כיצד אדע שהזמנתי התקבלה? 

בסיום תהליך הקניה יישלח מייל עם אישור על ביצוע ההזמנה ומספר הזמנה. 


לא קיבלתי אישור על ההזמנה שלי, מה לעשות?

בדקו בתיקיית דואר "ספאם" במידה ולא נמצא פנו אל שירות הלקוחות שלנו:

במייל [email protected] או שלחו לנו הודעה דרך WhatsApp

במספר: 055-9457291

ונחזור אליכם תוך יום עסקים בימים א׳-ה׳, בין השעות 8:00 עד 15:00.


כיצד בודקים את מצב ההזמנה?

לאחר התחברות לחשבון שלכם באמצעות מייל וסיסמא (מצד שמאל למעלה) יש להקליק על "החשבון שלי״ ולבחור ב״ההזמנות שלי״.

״נקלט במערכת״ = הזמנתכם התקבלה בהצלחה וממתינה להיארז במחסנים שלנו.

״הושלם״ = הליך ההזמנה והאריזה הושלם והחבילה יצאה מאיתנו ע"י חברת השליחויות.

״ההזמנה שלך מחכה לך בסניף" = החבילה שלכם יצאה מאיתנו ומחכה לך בסניף.

 

אם בחרתם באופציה "שליח עד הבית", חברת השילוח תתאם אתכם טלפונית את מסירת ההזמנה.

אם בחרתם באופציה "איסוף עצמי מסניף", אנחנו נודיע לכם ברגע שהיא מוכנה בטלפון או במייל.

 

אין לכם חשבון? ניתן לברר את סטטוס ההזמנה דרך WHATSAPP: 055-9457291 


האם אפשר לשנות/לבטל את ההזמנה שלי?

 

במידה וההזמנה עוד לא יצאה מהמחסנים שלנו תוכלו לבצע שינוי/ביטול דרך שירות הלקוחות:

במייל  [email protected] או שלחו לנו הודעה דרך WhatsApp במספר: 055-9457291

ונחזור אליכם תוך יום עסקים בימים א׳-ה׳, בין השעות 8:00 עד 15:00.


האם ניתן להזמין תכשיטים אל מחוץ לישראל?

 

אין אפשרות לשלוח תכשיטים אל מחוץ לשטחי המדינה.

אם אתם גרים באיזור שהגישה אליו מוגבלת מסיבות בטחוניות,

חברת השילוח תתאם אתכם מקום איסוף סמוך ומקובל, בתיאום מראש.


באילו אמצעי תשלום ניתן לשלם באתר?

 

ניתן לשלם בכל כרטיסי האשראי למעט כרטיסי אשראי של אמריקן אקספרס,

באמצעות חשבון PayPal, Gpay ודרך אפליצקיית Bit.

ניתן לערוך עסקאות בתשלומים.

שימו לב כי הבנק או חברת האשראי קובעים את עמלת ההמרה לכרטיסים זרים

ועלולים לגבות עמלות נוספות. אנא צרו קשר עם חברת האשראי או הבנק שלכם לפרטים נוספים.


האם הרכישות באתר מאובטחות?

 

מגנוליה גאה להציע ללקוחותיה חווית קנייה מאובטחת לחלוטין. האתר שלנו מאובטח באמצעות VeriSign,

כלומר כל הנתונים החסויים שאתם מוסרים במהלך הרכישה מוצפנים בפרוטוקול SSL,

שהוא כיום סטנדרט האבטחה לסחר אלקטרוני. באופן דומה, עסקאות PayPal הן מאובטחות לחלוטין.

בנוסף, אתר מגנוליה משתמש בסרטיפיקט Comodo SSL כדי לאבטח עסקאות אונליין עבורכם.

 

מטעמי אבטחה, מגנוליה אינה שומרת את המידע הרגיש של לקוחותיה.


האם פרטי כרטיס האשראי שלי נשמרים במערכת?

לא. מטעמי אבטחה, מגנוליה אינה שומרת את המידע הרגיש של לקוחותיה.


למה אתם צריכים לדעת את קוד האבטחה שבגב כרטיס האשראי?

מדיניות חברות האשראי דורשת שנתון זה יימסר ברכישות אונליין. זהו עוד פרט שעוזר לוודא שמבצע הקניה הוא המחזיק בכרטיס האשראי.