משלוחים

בהתאם להנחיות פיקוד העורף יתכנו שינויים בזמני/יעדי האספקה.
לצערנו ישנם ישובים/ערים שלא נוכל להתחייב על אספקת המשלוח,
יחד עם זאת בשטח הדברים מאוד דינמיים.
לעיתים מתאפשר לבצע הפצה בישוב המופיע ברשימה להלן ואנחנו מוציאים להפצה ולהיפך.

שומרון:
בימים האחרונים יש חסימות כבישים או מחסומים על ידי הצבא, בהתאם לאירועים.
בשלב זה ההפצה מתקיימת בהתאם לאילוצים בשטח וייתכנו עיכובים/איחורים.
להלן פירוט הישובים אליהם לא נוכל להתחייב על אספקת ההזמנה:

צפון:
אביבים, אבן מנחם, אדמית, אילון, בית הלל, ברעם, גורן, גורנות הגליל, דוב"ב, דישון, דן, דפנה, הגושרים, זרעית, חורשת טל, חניתה, יובל, יערה, יפתח, יראון,
כפר גלעדי, מטולה, מלכיה, מנרה, מעין ברוך, מרגליות, משגב עם, מתת, נטועה, סאסא, עראמשה, צבעון, קרית שמונה,
ראש הנקרה, רמות נפתלי, שאר ישוב, שומרה, שניר, שתולה, תל חי.

 

שליח עד הבית/משרד: עד 5 ימי עסקים (להזמנות מיוחדות: עד 14 ימי עסקים. לא כולל ימי חג)
נשלח אליכם את ההזמנה עד 5 ימי עסקים ממועד ההזמנה באתר. שעות אספקת המשלוח נעים בין 8:00-20:00 ולכן כדאי לבחור את הכתובת בה אתם נמצאים רוב הזמן: בעבודה, בבית או כל כתובת אחרת שמתאימה לכם.
אם אתם גרים ביישובים מרוחקים – אילת, רמת הגולן, הערבה או מעבר לקו הירוק – המשלוח יכול לקחת עד 10 ימי עסקים (הזמנות מיוחדות עד 20 ימי עסקים).

איסוף עצמי מסניף: עד 7 ימי עסקים (להזמנות מיוחדות: עד 16 ימי עסקים.לא כולל ימי חג)
עד 7 ימי עסקים, ההזמנה שלכם תהיה מוכנה ואנחנו נודיע לכם ברגע שהיא מוכנה בטלפון או בSMS.
החבילה תימסר למבצע ההזמנה בלבד ובהצגת תעודת זהות.
ההזמנה תמתין לך בסניף 60 יום, חבילה שלא תיאסף עד 60 יום מרגע קבלת ההודעה אצל הלקוח תוחזר למשרדי החברה. במקרה זה, אין החברה אחראית על ההזמנה ועל הלקוח ליצור קשר עם שירות הלקוחות.


קיבלתי מייל שאומר שההזמנה שלי נשלחה, איך אפשר לדעת מתי היא תגיע?
אם בחרתם באופציה "שליח עד הבית", חברת השילוח תתאם אתכם טלפונית את מסירת ההזמנה. אם חברת השילוח לא יצרה קשר – ניתן ליצור איתנו קשר ואנחנו נעשה את הבדיקה עבורכם:
[email protected] או שלחו לנו הודעה דרך WhatsApp במספר: 055-9457291 ונחזור אליכם תוך יום עסקים בימים א׳-ה׳, בין השעות 8:00 עד 15:30.
אם בחרתם באופציה "איסוף עצמי מסניף" ההזמנה שלכם תהיה מוכנה בסניף מגנוליה שבחרתם, ואנחנו נודיע לכם באמצעות הודעה טלפונית או ב-SMS.

להיכן ניתן לשלוח את ההזמנה?
ניתן להזמין באתר לכתובות בכל הארץ. כדי למנוע עיכובים, ודאו שהכתובת מוזנת בהזמנה במלואה ושהזנתם פרטי איש קשר (במידה שהוא אינו מקבל החבילה), כולל מספר טלפון.
שימו לב: במושבים/ישובים ללא רחובות יש לבחור ברשימת רחובות "ללא רחוב".

מהי עלות המשלוח?

  • איסוף עצמי מסניף: חינם
  • שליח עד הבית: 24.9 ₪
  • בקניה ב- 249 ₪ ומעלה: שליח עד הבית בחינם!

    הזמנתי תכשיטים בהזמנה מיוחדת. מתי אקבל אותם?

זמני המשלוח לתכשיטים בהזמנה מיוחדת הם עד 12-14 ימי עסקים אם בחרתם ב"שליח עד הבית".(לא כולל ימי חג)
זמני המשלוח לתכשיטים בהזמנה מיוחדת הם עד 14-16 ימי עסקים אם בחרתם ב"איסוף עצמי מסניף".(לא כולל ימי חג). תוכלו להגיע לאסוף את ההזמנה, שתמתין בסניף עד שבוע ימים מיום קליטתה בדוכן, בשעות בהן הסניף פתוח.
למידע נוסף על תכשיטים בהזמנה מיוחדת, הקליקו כאן.

אפשר לשנות את כתובת המשלוח אחרי שההזמנה נקלטה?
כן, רק כל עוד ההזמנה לא יצאה עדיין מהמחסנים. נשמח לעזור לכם לבצע את השינוי – פשוט שלחו לנו מייל: [email protected] או שלחו לנו הודעה דרך WhatsApp במספר: 055-9457291 ונחזור אליכם תוך יום עסקים בימים א׳-ה׳, בין השעות 8:00 עד 15:30.
שימו לב: שינויים שתבצעו בחשבון שלכם באתר לא ישפיעו על הזמנות שכבר נקלטו.

ההזמנה שלי לא הגיעה, מה אפשר לעשות?
אם ההזמנה לא הגיעה עד זמן המשלוח המשוער: צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו: במייל [email protected] או שלחו לנו הודעה דרך WhatsApp במספר: 055-9457291 ונחזור אליכם תוך יום עסקים בימים א׳-ה׳, בין השעות 8:00 עד 15:30.

התכשיטים שקיבלתי הם לא מה שהזמנתי, מה אפשר לעשות?
אנחנו משתדלים מאוד למלא את ההזמנה שלכם במדויק. במקרה שקיבלתם תכשיט שאינו תואם את ההזמנה שלכם, אנא צרו קשר איתנו.
תוכלו להחזיר את הפריט השגוי לכל סניף מגנוליה. לרשימת הסניפים, לחצו כאן.
תוכלו להחזיר את ההזמנה עד 14 יום מיום מסירת ההזמנה. אם אינכם בטוחים איך לעשות זאת, נשמח לעזור! שלחו לנו מייל: [email protected] או שלחו לנו הודעה דרך WhatsApp במספר: 055-9457291 ונחזור אליכם תוך יום עסקים בימים א׳-ה׳, בין השעות 8:00 עד 15:30.