משלוחים

 

  1. שליח עד הבית/משרד: 3 ימי עסקים (להזמנות מיוחדות: עד 12-14 ימי עסקים. לא כולל ימי חג)
    נשלח אליכם את ההזמנה תוך 3-5 ימי עסקים ממועד ההזמנה באתר. כדאי לבחור את הכתובת בה אתם נמצאים רוב הזמן: בעבודה, בבית או כל כתובת אחרת שמתאימה לכם. אם אתם גרים ביישובים מרוחקים – אילת, רמת הגולן, הערבה,... – יכול להיות שהמשלוח ייקח זמן קצת ארוך יותר.
  2. איסוף עצמי מסניף: 5-7 ימי עסקים (להזמנות מיוחדות: עד 14-16 ימי עסקים.לא כולל ימי חג)
    תוך 5-7 ימי עסקים, ההזמנה שלכם תהיה מוכנה בסניף מגנוליה שבחרתם, ואנחנו נודיע לכם ברגע שהיא מוכנה בטלפון או במייל.
    תוכלו להגיע לאסוף את ההזמנה, שתמתין בסניף עד שבוע ימים מיום קליטתה בדוכן, בשעות בהן הסניף פתוח.החבילה תימסר למבצע ההזמנה בלבד ובהצגת תעודת זהות

קיבלתי מייל שאומר שההזמנה שלי נשלחה, איך אפשר לדעת מתי היא תגיע?

אם בחרתם באופציה "שליח עד הבית", חברת השילוח תתאם אתכם טלפונית את מסירת ההזמנה. אם חברת השילוח לא יצרה קשר – התקשרו או שלחו מייל לשירות הלקוחות של מגנוליה, ואנחנו נעשה את הבדיקה עבורכם: [email protected] או השאירו לנו הודעה בטלפון 09-7687606 ונחזור אליכם תוך 24 שעות בימים א׳-ה׳, 8:00 עד 16:30.

אם בחרתם באופציה "איסוף עצמי מסניף", ההזמנה שלכם תהיה מוכנה בסניף מגנוליה שבחרתם, ואנחנו נודיע לכם ברגע שהיא מוכנה בטלפון או במייל.

להיכן ניתן לשלוח את ההזמנה?

ניתן להזמין באתר לכתובות בכל הארץ. כדי למנוע עיכובים, ודאו שהכתובת מוזנת בהזמנה במלואה ושהזנתם פרטי איש קשר (במידה שהוא אינו מקבל החבילה), כולל מספר טלפון.

שימו לב: במושבים/ישובים ללא רחובות יש לרשום "ללא רחוב".

מהי עלות המשלוח?

  • איסוף עצמי מסניף: חינם
  • איסוף מנקודת איסוף: 19 ש"ח
  • שליח עד הבית: 25 ₪
  • בקניה ב- 199 ₪ ומעלה: שליח עד הבית בחינם!

 

הזמנתי תכשיטים בהזמנה מיוחדת. מתי אקבל אותם?

זמני המשלוח לתכשיטים בהזמנה מיוחדת הם עד 12-14 ימי עסקים אם בחרתם ב"שליח עד הבית".(לא כולל ימי חג)

זמני המשלוח לתכשיטים בהזמנה מיוחדת הם עד 14-16 ימי עסקים אם בחרתם ב"איסוף עצמי מסניף".(לא כולל ימי חג). תוכלו להגיע לאסוף את ההזמנה, שתמתין בסניף עד שבוע ימים מיום קליטתה בדוכן, בשעות בהן הסניף פתוח.

למידע נוסף על תכשיטים בהזמנה מיוחדת, הקליקו כאן.

 

אפשר לשנות את כתובת המשלוח אחרי שההזמנה נקלטה?

כן, רק כל עוד ההזמנה לא יצאה עדיין מהמחסנים. נשמח לעזור לכם לבצע את השינוי – פשוט שלחו לנו מייל: [email protected] או השאירו לנו הודעה בטלפון 09-7687606 ונחזור אליכם תוך 24 שעות בימים א׳-ה׳, 8:00 עד 16:30.

שימו לב: שינויים שתבצעו בחשבון שלכם באתר לא ישפיעו על הזמנות שכבר נקלטו.

 

ההזמנה שלי לא הגיעה, מה אפשר לעשות?

אם ההזמנה לא הגיעה עד זמן המשלוח המשוער: צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו: במייל [email protected] או השאירו לנו הודעה בטלפון 09-7687606 ונחזור אליכם תוך 24 שעות בימים א׳-ה׳, 8:00 עד 16:30.

 

התכשיטים שקיבלתי הם לא מה שהזמנתי, מה אפשר לעשות?

אנחנו משתדלים מאוד למלא את ההזמנה שלכם במדויק. במקרה שקיבלתם תכשיט שאינו תואם את ההזמנה שלכם, אנא צרו קשר איתנו

תוכלו להחזיר את הפריט השגוי לכל סניף מגנוליה. לרשימת הסניפים, לחצו כאן.

אם אתם שולחים אלינו את הפריט השגויי דרך דואר ישראל, מגנוליה תחזיר לכם את עלות המשלוח של הפריט השגוי, עד 15 ש"ח.

תוכלו להחזיר את ההזמנה עד 14 יום מיום מסירת ההזמנה. אם אינכם בטוחים איך לעשות זאת, נשמח לעזור! שלחו לנו מייל: [email protected] או השאירו לנו הודעה בטלפון 09-7687606 ונחזור אליכם תוך 24 שעות בימים א׳-ה׳, 8:00 עד 16:30.